Jag är lyckligare nu..

Nu är jag mer tillfreds. 
Jag har pratat med C nu. En lång och tårfylld diskussion. Allt är utrett och "bra". 
Eller? Jag vet inte.. Men för stunden är det bra. Så får jag väl känna efter hur jag vill göra senare.. 
Jag tror på att följa hjärtat, följa sin instinkt och därför är jag nog också en väldigt impulsiv person när det kommer till mina känslor. Gör först och tänker sen. 
 
Tränat tre pass idag. 
Satte dessutom tränaren på plats ;) Hehe.. Nee, men lite.
Han delade upp oss tjejer och killar. (två och två i tre grupper). Fine, för jag är inte lika stark som dem. 
Sen så skulle vi tävla mot oss själva med en staffet och då skulle vi tjejer göra mindre reps på en gren jag personligen är bättre på än killarna. Just dessa killar iaf.. Burpees. 
Så frågade han om det kändes fair och jag sa att det inte alls kändes fair. Att jag minsann kunde göra lika många som dem eller mer. "Visst....... gör det då....." fick jag till svar. Sagt och gjort. Det blev min tur och jag körde på allt jag hade och klarade det galant. On top off the woooooorld :D 
Fick ett imponerat "GRYYYYMT JOBBAT!" Så nöjd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0