Keep going.

 
Idag har jag fått i mig massa protein. Sen på kvällen även kakor. Fan.. 
Men som vanligt hamnar jag på ett underskott och är aningen illamående. Sluta ät kakor J. 
Det blev fyra pass idag med, men ridningen inräknad.
 
Likadant imorn tror jag. Om axeln inte blir värre. För jag har snart nått min gräns med hur mkt smärta jag kan träna med. Var hos läkaren idag på tal om smärta. Så har fått starkare tabletter utskrivna. Hoppas innerligt att dem hjälper. För ju kallare det blir desto ondare får jag. 
 
Fick ett sms av en killkompis precis. Han skrev att jag inte fick försvinna för jag har blivit sjukt smal.
Är detta ett skämt? Är det fel på hans eller mina ögon?
Varför verkar omvärlden se saker jag inte ser?

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Vilken fin vän! Lyssna på honom för han har rätt!

Svar: Mm.. Borde nog det. Jag försöker ta åt mig och lyssna, men det är så svårt.
Little J

2012-11-14 @ 10:43:17
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0