Lite lugnare.

 
Idag har jag tagit det lugnare. 2 pass. Ca 500 kcal. 
Jag har ätit för strax under 1500 dock. Är mätt nu också, men funderar på att ta lite musli eller jordnötssmör bara för att få upp kalorierna? 
 
Tänker att jag behöver det. Men sen så tänker jag att jag behöver spara mina kalorier för det säkert kan bli onyttigt i helgen och det är fest och dricker jag då så kommer jag komma upp i massa kalorier. Sen tänker jag att jag kommer bränna bort dem fort. Men tänk om de sätter sig och så blir jag tjock?
 
När jag var och åt med en vän förut så sa hon att jag inte var lika smal längre så man inte såg att mina ben stack ut. Verkligen bästa grejen att säga när jag ätit mig väldigt mätt och när hon vet att jag inte kan ta en sån kommentar. Första tanken var, fan nu har jag blivit tjock, kommer få träna ännu hårdare nu. 
 
Pratade med en killkompis om detta. Han som sa jag såg ut som ett skelett (som om). Han blev iaf jättearg på henne och tyckte det var så onödigt och öste komplimang efter komplimang över mig. Så snäll. Så omtänksam. Så förbjuden, då det är en kompis ex. Hennes ex till och med. 
 
Mr X som jag skulle kunna kalla "the man" på ,39 bast dök upp på jobbet idag. Bara för att jag var där så han skulle få se mig och säga hej..Så sött :)
 
Jobbigt när man gillar två "förbjudna" killar. Vilket har gjort att jag inte vågar känna efter vilken slags känsla det är, vilken sorts "gilla" så att säga.

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Men vilken idot till vän! Hur f*n kan man säga något sådant?! Oschysst!

Jag håller verkligen inte med, tycker du ser smalare ut nu igen :-/

Tack, ingen skulle ha det bättre utan dig heller <3

2012-11-16 @ 16:06:17
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0