Make me into something good.

 
Klockan ringde tidigt imorses. Tidigt för mig iaf, när jag inte har träning inbokad. Det var bara att ge sig upp och ner i tvättstugan. Bor på tredje våning och hade massa tvätt att släpa över och ner i källaren på huset över gården. Nackdelen med tvätt. Det är tungt och blir långt för mina axlar. Så nu sitter jag i soffan och har värk. Kunde knappt hänga upp tvätten förut. Bara klagande, jag vet. 
 
Väntar bara på att den ska torka nu. Väntar på att värktabletterna ska kicka in också. 
Sen så kanske det blir lunch och stallet? Ska ju träna ikväll med.
Är det inte lite knäppt egentligen? Jag kan knappt hänga tvätten för det gör så ont, men träna ska jag. Kan ju inte missa mina favoritpass. Så kommer därför köra tre pass idag och förmodligen vara helt slutkörd efter det. Hur smart? Inget vidare. 
Tanken på att strunta i att träna slås dock gång på gång bort. Klart jag inte kan missa min träning? Känner mig ju dessutom tjock och svullen idag. Så hur skulle det gå? Kan bara tänka mig hur ångesten blir värre och värre om jag inte rör på mig. Nej vet ni vad. Bara bita ihop och göra mitt bästa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0