Redan?!

Klockan är tjugo över tolv och jag är ett slut. Både fysiskt och psykiskt. Finns inte mycket kraft kvar att ge idag känns det som.

Gick upp och tränade kvart över åtta. 45 min easyline. Vilken bedrift, eller dum idé kanske? Ont ont ont överallt. Ville bara ge upp, men nej det kan man ju inte göra. Ibland blir jag arg på mig själv.

Har spenderat till med mitt fina gudbarn idag också! Cyklade hem därifrån nyss och trodde jag aldrig skulle komma hem. Den vanliga vägen kändes oändligt lång och mina ben var som gelé.

Känns bra att jag har sjukt ont redan, att jag bara klagar fast jag vet att jag får skylla mig själv och att jag har tenta imorn jag måste klara.

Ligger i soffan nu och väntar på att lunchen ska bli klar. Efter det kanske jag piggnar till och mår bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0