Sluta vara så äcklig.

Vad är det för fel på mig?!
Varför ska jag alltid äta massa skit på fyllan? Det är inte okej. Jag förstör ju bara för mig. Sluta dricka kanske inte vore så dumt ändå?
 
Känner mig som världens tjockaste. Så äcklig. 
Ändå kommer jag vara "tvungen" att äta normalt. Inte kompensera genom att svälta alltså. 
Fast jag vill det. Vill inte äta alls idag. Känns som att jag aldrig mer vill äta. Någonsin.
 
Imorn måste jag börja skriva min matdagbok igen. Skit också. 
Det kom otroligt olägligt efter en helg som denna. Jag vet inte om jag kommer klara detta.
Mina tankar kommer hela tiden tillbaka på hur jag ska äta för att få in mina mål men ändå hålla nere mitt intag. För att rätta till mitt dåliga beteende denna helg. Men isåfall innebär det en kompensation och ett steg tillbaka mot det sjuka? 
 
Är farsdag idag med.. Söndagsmiddag och tårta. faaaan.
 

Kommentarer
Postat av: Juni

Jag skrev nyss ett nästan identiskt inlägg, om mat och fylla. Fy fan... ska sluta dricka helt!

Svar: Inte bara jag som reagerar så med alkohol då alltså... Mm, funderar på det också. Kommer väl rulla fram snart annars.
Little J

2012-11-11 @ 21:13:13
URL: http://benzobitch.blogg.se
Postat av: s

jag slutade dricka för typ tre månader sen, ångrar mig inte alls och saknar det inte speciellt mycket. brukade vara ut nästan varje helg så nackdelen är att jag missar massa tid med kompisarna..

Svar: Okej.. Var det svårt? Jag ska väl inte sluta helt, men i princip.. Måste sluta dricka när jag inte känner för det iaf. Men kan du inte vara med nykter då? :)
Little J

2012-11-12 @ 08:57:32
URL: http://holdonandbereal.blogg.se
Postat av: s

sv: nej det var lättare än jag trodde att det skulle vara. jo har varit ut med dom några gånger men det är inte alls roligt att vara den enda nyktra. och till slut började jag se att nästan hela vår vänskap kretsade runt alkohol, vi har i princip inget annat gemensamt, inte att göra eller prata om om vi inte dricker. tråkigt nog

Svar: Okej.. Det är skönt :) Jaha.. Vad tråkigt.. Det känns verkligen jättesynd. En del av mina kompisar är likadana.. Tyvärr. Inte alla dock som tur är!! Du får försöka göra annat med dem? :)
Little J

2012-11-12 @ 18:58:37
URL: http://holdonandbereal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0