Domedagen..

Imorn lämnar jag in min matdagbok.
Jag hoppas att han inte kommer räkna kalorier. Fast jag skulle inte skriva gram och sånt så då är det svårt iof.

Idag hamnade jag på Max 1600 i intag. Sen tränade jag & red. Varför tror jag alltid att jag ätit för så mycket? Att jag ätit för mycket?

Enda fördelen med om jag skulle börja räkna igen är att jag har koll på om jag får i mig tillräckligt eller inte. Jag vill det, men vågar jag?

Ska träna imorn tror jag. Beror på om mitt ben fortfarande krampar. Men lördag blir en vilodag. Första på ett tag nu. Kanske söndag också blir för jag har en kompis som ska sova här i helgen.
Hon bantade sist vi sågs. Måste försöka att inte påverkas av det.

Sov gott alla solstrålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0