Feeling fly!

Ska svara på kommentarer när jag har datorn mina fina bomullstussar! :*

Idag var det dags igen. Åkte till gymmet och min tränare var inte där då, så gick och vägde in mig själv. Hur gick det?
Såå otroligt bra!! :D
Jag är överlycklig!

Jag hade visserligen gått ner mer i vikt. Inte så mkt dock, men ändå ner. Trots detta har jag höjt mitt bmr från förra veckan och sänkt min fettprocent rejält, alltså även byggt muskler!! :D

Min bål (mage+rygg) har gått från 17,7% till 15.5%!! Mitt totala genomsnittliga kroppsfett har gått under mitt gränsvärde nu :-) Yay!

I eftermiddag får jag domen om min kost. Håll tummarna för mig!

Jag fuskade lite från min "diet" och åt pannkakor till lunch för att fira! Onyttigt, men ack så gott :-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi vilken härlig känsla det måste vara! :D

Svar: Haha jaa ^^ Tack!! :D Haft en bra helg?
Little J

2012-10-26 @ 18:34:24
URL: http://simpleway.blogg.se
Postat av: Elin

Sv: Jadå. Har inte haft så mycket för mig men den har varit bra! Hoppas på detsamma. :) Kram!

Svar: Okej, skönt det :) Ja, det har vart en bra helg ^^ Kramar
Little J

2012-10-29 @ 16:36:33
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0