Kalorier är små monster.

Kalorier är små monster som syr in dina kläder lite varje natt. Små monster som täcker dina ben och knotor med mjukt, varmt, gult, kladdigt fett.

Jag vill börja räkna igen. Jag vet inte om jag vågar dock. Ikväll gör min hjärna planer. Planer om svält och vassa, fina ben som sticker ut. Planer som säger att målet är att bli tunn som luft. Först då är jag perfekt.

Sen kommer verkligheten och slår mig med en knytnäve i ansiktet. Svälta är ingen bra idé när man tränar och ull h muskler. Svälta är ingen bra idé när man vill jobba med hälsa och hjälpa människor.

Kanske är det höstens mörker som väcker tankarna? Ska sova på saken. Imorn kommer min fina peppande kompis på besök, så tänker låta henne avgöra när och vad jag ska äta. Annars var planen att bara dricka shakes.


Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Hoppas att du väldigt snart får den hjälp som du behöver! <3

2012-10-15 @ 09:44:58
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0