Söndagsångest?

Idag har jag ätit allt för mycket. 
Mestadels kolhydrater. Inte helt okej med tanke på att jag inte tränat. Fast egentligen så kanske det var bra? Eller bra och bra, men inte världens undergång. För trots allt har jag legat på underskott hela veckan och imorgon börjar en ny vecka med ny träning och nya möjligheter. 
 
Jag ska försöka sköta maten som förra veckan. Äta regelbundet och nyttigt. Det är lättare att äta mat när jag inte äter massa godis och skit. Så vill hålla mig borta från det så gott det går. Måste vara stark. 

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Jag har också fettfobi så jag förstår dig men jag tror att det kan vara värt att försöka våga äta lite mer fett.

Jag har funderat på detta med invägning och kroppsfettmätning och sånt för dig. Jag tror inte det är särskilt bra för dig för det verkar som att det triggar dig och detta också med att andra kan se dina resultat och att ni "firar" vissa resultat tycker jag låter för fixerat. Jag kanske har fel bild av det hela men att hålla koll på siffror är aldrig bra för en person med en ätstörning.

Svar: Jaa, jag tänkte att jag skulle försöka det också. Höja fettet så det känns okej bara..
Jag vet inte, det ger mig något att jobba med och sträva efter ju.. Och jag hade nog inte velat börja äta mer om jag inte sett att mina muskler var i riskzonen. Vi firade inte specifikt att jag gått ner i vikt och fett utan att jag var så glad efter förra veckans nederlag, då var jag helt förstörd ju.. :/

Blev skallad av en killkompis på näsan.. Gjorde väldigt ont, så den är helt öm :P
Little J

2012-10-29 @ 09:52:51
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0