Tog mig i kragen?

Blev en latte och ett muffin. Ångest, men välbehövlig energi..


Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Bra att du inser att det är ett dåligt tecken när man börjar ljuga om att man ätit.

På denna sidan kan du testa dig för olika saker.
http://www.psykologitest.se/ortorexi.php

Du har en förvrängd bild av dig själv. Det är väl ingen annan som har påpekat att du inte skulle vara smal? Snarare låter det ju som att alla tycker att du är smal, t.o.m. för smal?

Jag tycker psykiatrin känns lite läskig. Känns så himla allvarligt på något sätt. Bara tänk att riktigt psykiskt sjuka människor går dit och jag ser mig inte som sjuk eller med ngn störning så vad ska jag göra där?

Svar: Ja, och jag har fått mig en tankeställare idag.
Ska gå in och göra det testet nu med. Se vad det visar.

Mjo, förvisso. Speciellt idag har alla varit på mig om att jag måste äta mer och att dem blir oroliga och så.. :/

Mm.. Det är lite läskigt, men jag har tagit distans från det just nu. Orkar inte tänka på det. Fast du mår inte bra psykiskt så det är rätt plats för dig om de kan erbjuda dig den hjälp du behöver! Kram
Little J

2012-10-19 @ 08:02:26
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0