2013.

Hej 2013, jag tar emot dig med öppna armar och en dröm om att du kommer bli tusen gånger bättre än din föregångare. Att du kommer med ljus och hopp. Lycka och styrka.

Detta året vill jag utvecklas, ta mig framåt och uppåt. Bli så bra som jag kan. Jag vill bli nöjd med mig själv eller iallafall acceptera att detta är min kropp och så här ser den ut.

Jag hade en sån underbar nyår. Festade med vänner hela kvällen. Stod i centrum bland både tjejer och killar utan att ens försöka så mkt. Skrattade, dansade och hade kul som bara den!
Mitt i natten gick jag hem till Mr X.. Vi kysstes länge och han bjöd upp till en liten dans i vardagsrummet.. Det hela var som taget ur en film faktiskt..
Känns som en dröm när jag tänker på det. Sen sov jag där..

Så himla fin är han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0