Fredag

Det har vart en ganska fin dag. Trots att det vart mkt mat som jag inte ens planerat att äta. Men magen är platt och värkfri än så länge. Har lovat S att skärpa till mig ordentligt denna veckan. Tycker det går ganska bra iaf....

Mr X hejar glatt på mig och stöttar också. Så det är skönt. :)

Mindre skönt är kommentarer om min kropp. Fortfarande känsligt ämne. Inte från alla men många. Som tex;
En kompis ska låna min skjorta. Tar på sig den och säger "Den va ju inte så stor, hur kan du ha den?"
(Det är en 34). Jag högg tillbaka att "ursäkta, men så stor är jag faktiskt inte." För jag kan ha den och har haft den sen jag var 16. Sjukt irriterande. Men bra att jag sa ifrån trots att jag inte fick något svar mer än ett fnys och himlande ögon. Men men... Ska inte klaga!

Haft en mysig kväll med tacos och film. Två kompisar :)

Nu ska jag sova! Svarar på kommentarer så fort jag har datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0