No pain, no gain.

Idag kom C med frukost. Sallad. Så var väl mest brunch... Gulligt. Han la armarna runt mig och höll om mig medan jag grät. Som vanligt när vi ses känns det som. Han är bra på att ta det dock och nästan den enda jag kan gråta inför utan att känna mig dum.
Just nu har jag tagit på mig rollen som den starka & hårda i familjen. Den som bär alla andra och tröstar. På gott och ont.

Var på gymmet mellan 11-16 idag. Galet!! Tränade inte heela tiden dock. Jag och min PT kollade på lite utbildningar. Han är även min chef och jag kanske ska få börja hålla i pass på gymmet. Core.
Bästa nyheten på länge!!!

Var på Bio med A idag. Killkompis. Kollade på berättelsen om Pi. Så fin. Underbar! Sen åt vi pizza.. (Sallad) med några andra vänner och så var de filmmys. Jag och M somnade mot A och vaknade nyss... Haha..
Han är en väldigt fin vän han med. Lyssnar alltid och finns alltid till hands. M också. Ibland har man tur. Fast M kan jag inte riktigt öppna mig med. Vi har inte samma band som jag och A.

Nu måste jag sova! Ska svara på kommentarer och komma på ett smarrigt recept till Linneas januariutmaning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0