Upp & ner..

Min sjukare sida skulle tycka att jag skött mig bra i veckan tills idag. Mitt friskare jag skulle säga tvärtom. Eller att jag kunde ätit bättre mat idag men iaf ökat min intag. Dock beror det på kakor min mormor bakat. Fast nu ligger det mesta av det i toaletten. Inte allt men mkt. Känns som ett större bakslag än att jag ätit för dåligt.

Ska träna tre pass idag. Sen vill min syster bli tränad och då kommer jag få köra ett fjärde pass idag. Vi får se... Jag borde tänker en sida av mig.

Jag tror det blev så här för jag är stressad. Psykiskt.
Lagt ut min häst till salu idag. Känns inte alls okej men det är det bästa för båda två. Känns som jag går sönder dock.

Nästa måndag ska jag till psykologen. Första besöket någonsin. Spännande..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0