Little J

Det är jättelängesen det blev något skrivet här nu. Det är ju som sagt för att jag vill skriva när jag är själv, vilket nästan aldrig händer känns det som.

Jobbet tar mycket tid just nu. Det gör allt annat med. Väldigt mycket tid och ork. Ork är något jag har lite av för tillfället. Nästan inget av för att vara exakt. Det känns som om jag är en tvättsvamp som någon kramat ur varje liten tänkbar vattendroppe som skulle kunna gömma sig där inne. Så känns det, och det är lite skrämmande. Jag vill helst av allt sova, bara sova bort hela livet. Inte göra något annat. Möjligtvis tillbringa den tid då jag orkar göra något hos min ståtliga springare, som betyder allt för mig. Att bara få vara och att andas in trygghetslukten och känna på den mjuka lugnhetspälsen. Sitta upp på ryggen och känna avkopplingstegen som får mig att slappna av och njuta av livets goda.

                    Man kan inte få allt här i världen jag vet det allt för väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0