IN/UT

IN:
Frukost: Champinjoner på burk och broccoli 51 kcal
Lunch: Tomatsoppa 86 kcal
Middag: Bönor i tomatsås 140 kcal
Jag vet inte hur mycket jag fick i mig på barnkalaset. Tog två varmkorvar med bröd men delade dem med hunden så fick i mig knappt en hel korv. inget bröd. Mest korv. Sen kanske det blev en handfull med godis? 10 bitar kanske.. Och 1½ dl cola.. Och en liten bit sockerkaka.. Kan det bli 500 kcal?? Eller är de mer?

Totalt in: 777 kcal

UT:
Cykel: -150 kcal
Cirkelträning: -190 kcal
Cykel: -200 kcal
Cykel: -130 kcal

Totalt ut: -670 kcal

Ska iväg på barnkalas ikväll.. det kommer säkert innebära massa onödiga kalorier..! :s

Kommentarer
Postat av: lith

Jag är avundsjuk. Vill också ha friheten att äta sådär kalori-snålt

2011-04-12 @ 17:49:26
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0