IN/UT

Frukost: Flingor och lättmjölk +120 kcal
Mellis: -
Lunch: Kycklingbitar och pommes +532 kcal
Mellis: -
Kvällsmat: Soppa + ett knäckebröd +300 (?) Hur mycket är ett frukostknäcke på liksom???
Glass +171 kcal

Det blev lunch i skolan. Fuck. Fast det var det kanske värt, för lärde ju känna någon ny! Blev Donken, men det kunde ha slutat mycket högre ju.. Så får väl vara glad ändå ;)
Inte motionerat något värt att skriva ner än. Är helt slutkörd.
Borde rida, men har ett möte snart också, så vet inte om det är värt att stressa över..?
Blir ingen promenad idag heller. Beror på mötets längd. Får tvinga upp mig på cykeln ikväll dock.. Nått måste jag göra.

Kommentarer
Postat av: V

sv, jag är nitton. Jag äter också godis nu... har gjort det tre el fyra dagar i rad nu (inte ok) men jag har dragit ner på det jämfört med förr. Jag ska börja räkna in godiset i kcal-intaget så att jag inte överstiger för mycket... men det gör ont för det är så j*vla mycket kcal i :/



I vilken stad bor du?

Kram

2011-08-30 @ 17:42:21
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
Postat av: Cykel

Hur länge har du ridit? :)

2011-08-30 @ 18:39:38
URL: http://ryggknotor.blogg.se/
Postat av: V

Jag har ätit varje dag sen i lördags och mycket också!!! Men jag skyller på mensen ;) jag bor i Göteborg men har ett hus i Skövde faktiskt!

Mitt mål är 1000kcal men under 1500 är jag nöjd. Jag ska sänka det succesivt så att jag ska vara under tusen varje dag utan problem tänkte jag. Men det är sp jobbigt att räkna kalorier... Jag har ingen våg och inget måttöga för gram och sä typ nötter är jättebra och det kan man typ inte bli tjock ab men innehåller galet mycket kcal :/

Puss

2011-08-30 @ 23:00:21
URL: http://Http://Vwillmakeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0