Att träna eller inte äta?

Jag ligger på +855 kcal. Två mål.
Frukost var lussekatter +320
Lunch var en ost och skinsallad +600 kcal (?) - chansar på de iaf..

Motionen har vart -65 kcal (en promenad)

Jag har en påse OLW ugnsbakade chips i skafferiet. Är inte supersugen just nu, men tanken är att jag ska äta dem idag. "Bara för jag hamnade på så lite igår". Eller nått. Men jag vet inte om jag vgar längre??
Inte utan att träna? För om jag äter dem, en påse +594 kcal så hamnar jag på nästan nästan 1500 kcal. Plus.
Vilket jag vet är för lite ändå, men oj vilken hög siffra..?

Kommentarer
Postat av: V

Tack gumman! <3



Jag vet inte om jag skrev förut men jag mår jättebra... har snurrat runt i stan hela dagen med min moster! Du kommer klara 48kg, men då får det stanna där... du kommer bli anorektiskt annars! :(

puss

2011-12-19 @ 18:25:58
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
Postat av: D

SV: Jaaa! Fast mina målvikter pendlar hela tiden haha. Men det var i alla fall målvikten innan jul :)

Du kommer också dit <33

2011-12-19 @ 18:41:55
URL: http://allrainnerst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0