Sliming Herb

Detta te fick jag som tips av en tjej från Thailand. Där dricker de detta te om de vill gå ner i vikt, eller få igång magen, liknande. Det är laxerande och rensar ut onödiga kalorier.
Typ något liknade Alli vad jag förstått.
Mycket billigt!
Finns i thaibutiker..

Man dricker de kallt. Morgon och kväll.. Ja, det fungerar, jag har haft problem med magen och drack de därför - första gången. De fick både ordning på magen och jag gick ner.. Nackdel, jag tyckte att det var så sjukt äckligt!!!! Inget man dricker för att de är gott :P

Kommentarer
Postat av: E

Hej fina du, hur gammal är du? :)

2011-03-01 @ 00:08:06
URL: http://perfectly.webblogg.se/
Postat av: W

finns det att köpa i göteborg?

skulle gärna vilja prova :P svara till mailen så är du jättegullig :)

2011-03-03 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0