IN/UT

IN:
Frukost: 125 kcal
Middag: Wok 125 kcal
Mellanmål: Nypressad äppeldryck 152 kcal (såå värt det dock, älskar den juicen)
Kvällsmat: Gainomax vanilj(SÅ GOTT, men så onödigt av mig!) 250 kcal

UT:
Hopprep: -45 kcal
Promenad: -250 kcal
Promenad: -280 kcal

Resultat: 77 kcal


Skulle ridit, men kunde inte för foten :(
Jag är sämst. Skulle hoppa hopprep, men hittade inte mitt vanliga och varje gång man hoppade fel med de andra så slog de på tårna som en piska. Så jävla ont. Så jag sket i det. Får gå ändå. Det får bära eller brista.

Kommentarer
Postat av: L

åh hoppas han gör det! Jag vill också ha någon träningsmaskin hemma. Mycket enklare att träna då för man har alltid så många ursäkter att inte gå till gymmet men man har ingen ursäkt att inte träna samtidigt som man tex kollar tv! haha



Jag kan inte säga nått även om dom pratar, kan bara svara på frågor som dom ställer till mig. :P men va inte orolig för det, han har ju valt att vara med dig framför alla dom eller hur? :)



Hur är det nu då? mår du bättre?



Asså jag är större än jag verkar på de bilderna. Min mage är enorm, man kan inte se mina revben eller höftben alls. Inte ens gissa att dom finns där under allt fett. Min mage hänger över kläderna om jag sitter ner. Asså verkligen lägger sig över jeans-kanten och vilar på mina ben typ. ÄR så vidrigt. När jag åkte buss igår dallrade min mage hela resan. Vågar inte lägga upp en bild på min mage i bloggen. Skäms för mycket.

Kommer skämmas skit mycket om jag inte går ner innan studenten. Kommer kasta alla korten i en låda och aldrig visa dom för någon. Så jag känner mig jättepressad.

Och det är inte bara jag som tycker att jag är fet. Fick värsta dissen av en kille i helgen efter att han såg min mage. Asså han i stort sett sprang iväg så fort han kunde :(



Hade du en bra helg då? :)



<3<3

2011-03-14 @ 13:10:52
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0