I'm weak...

Jag ska gå på festen. Jag känner mig ganska fin idag. Helt otroligt.. Kan inte förstå varför. Sen kom den. Magkrampen som fick mig att lägga mig på golvet i fosterställning.. FY FAN! Det måste vara pizzan igår och att vi inte ätit än.. Ligger på -238 kcal just nu.. Ska bli bakpotatis nu.

Då har jag ätit varma koppen till frulle och kvarg till mellis..
Dricker te nu iaf. Ska mäta upp alkoholen i en flaska & späda ut med vatten.. Fjortis?
Kanske. Men får inte förlora kontrollen som jag så lätt gör vid fylla.

Hoppas ni har en fin kväll! Svarar på kommentarer imorn <3

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Usch då med magkrampen! Hoppas den gick över!



Har suttit med magsmärtor nu i 2 h och vet inte vad det beror på, gör ont :-/ Det hindrade mig dock inte från att skitmkt :(



Ha en bra kväll & tell me all about it imorgon! Ja du är snygg så ut o ha kul! :-D

kraaam

2011-11-11 @ 21:35:57
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0