Sova & Spy

Har spenderat hela dagen i sängen. Vart helt groggy..
Fick lugnande (morfin?) och läkaren varnade mig att jag kunde må illa av det, men jag kände inte av nått.. En stund. Mådde så sjukt illa. Trodde först det var att jag inte ätit sen innan sju på morgonen så tog ca 1 dl yoghurt. Men icke.. Har legat och spytt hela eftermiddagen. Fy vad jag avskyr att må illa :(

Idag har jag ätit:
yoghurt + 2 köttbullar till frukost
vatten, vatten, vatten.
Yoghurt (spydde upp den ofrivilligt)
Varma koppen currykyckling +75 kcal (såå god!)
3 godisbitar. (fail.. )
Julmust light 1 glas..

Oj.. Det kändes ganska mycket nu när jag radade upp det såhär :( Inte rört mig alls idag.

Kommer nog få hålla mig till flytande föda i några dagar (gooood!!) för jag kan inte äta utan att det gör ont och jag kan inte öppna munnen ordentligt!
Imorn måste jag räkna kalorierna "på riktigt"

Kommentarer
Postat av: WB

Antar att du inte mådde speciellt bra av att spy? Dock hade jag velat spy.. Eller typ få någon jävla kräksjuka typ. Kul att du mår bra annars! :)

Men du, käkar du dulco? Eller har du gjort det förut? Funderar på att köpa det imorgon nämligen. <3

2011-10-24 @ 22:30:46
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: R

Jaså? Min kille visar känslor, han gör ändå det... men ja, det är inte riiktigt som innan ändå. Inte lika spontant liksom! Men han är så fruktansvärt söt ändå när det väl händer. :) Jag övertolkar mycket och är väldigt känslig, speciellt just n med all ångest jag har, det blir bara värre liksom...



Kan du inte testa äta annat kanske? Förr åt jag vad som helst, då brydde man sig inte. Nu när jag har fylleätit har det t.ex. bara varit knäckebröd, lite bättre mat liksom. Ja godis slinker ju också ner om det finns, men ofta inte så mycket ändå. :p

2011-10-24 @ 22:39:01
URL: http://zeropounds.blogg.se/
Postat av: Cykel

Sv; Exakt! Man beställer en sallad utan dressing och får en med olja istället. Eh, tack så mycket? :P

men sant, sushi är så otroligt gott att det inte är klokt 3

2011-10-24 @ 23:34:17
URL: http://ryggknotor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0