Recept - Kladdkakegröt

Detta blev mkt bättre, och godare! Tycker det blev lite mer som gröt.. Så döper om det till kladdkakegröt istället.. Men det är väl något slags mellanting. Jag tror för övrigt jag ska spricka snart!! Fy vad jag hatar att vara såhär mätt.. :/

1 ägg (49g)
20g Kruskakli
1,5 msk fiberhusk
1 dl steviaströ
1 krm vaniljpulver
1 krm bakpulver
7g Cankao (3 tsk)
70g Kvarg
6g Russin

Vispa ägg och socker. Blanda torrvarorna i en separat bunke.
Vispa ner kvargen i äggblandningen. Rör ihop allt i samma bunke.
In i ugnen på 175grader i 20 minuter.

Mumma! :)

Och jag är helt galet mätt.. Ingen trevlig känsla, men kul att det blev gott, nyttigt och mättande! :)
162,5 kcal

Kommentarer
Postat av: Not On Top

åh vad spännande! lät ju riktigt gott =) =) och härligt om det var mättande och bara dom kcal <3

2012-04-15 @ 20:57:32
URL: http://notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0