Så härligt! :)

Den började om på noll igen efter att ha slagit över till 1000.. Attans! :P
Min cykelttur slutade på 1065 kcal.
Vilket nog är mitt rekord på cykeln? Jaa.. Jag tror de..
Hade sadeln vart liiite bekvämare och jag inte skulle iväg hade jag till och med kunnat cyklat mer! :O
Men jag vill inte ta ut mig för mycket.

Vägde samma som imorses innan duschen iaf.. Och då har jag ätit frukost OCH pannkakor, glass och sånt.
Plus att jag drack en redbull & ett glas vatten under tiden jag cyklade.. Så det är bra?
Dock rasade min mage igår efter all grädde så är ganska tömd. Därför kommer vågen säkert visa big time plus imorn :/
Ligger på -529 för tillfället. Ska iväg och laga mat med vänner!

50,7 kg vägde jag imorses. Lite upp.. Men fortfarande kvar på kära 50tal.. Och SÅ mycket kämpar jag inte nu.
Finns inte energi till det & jag vet inte om jag vill ?
Vilket är konstigt för jag vill inte upp.
Men det smärtar mig att se min pojkvän så orolig :( <3

Nu måste jag SPRINGA!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej gumman:D Jag tror att du ska se det, men om du inte gör det så är min ´mail: [email protected]

Själklart behöver du inte ge lösen om du inte vill, men du kan väl höra av dig om hur det blir?! hoppas att du har haft en bra dag! KRAM

2012-02-14 @ 20:54:48
URL: http://elinwkarlsson.blogspot.com
Postat av: L

Bra jobbat med cyklen!

Men äter man mer orkar man ju träna mer så i slutändan kan det bli noll ändå! :)

Fast du har rätt att sjukdomen inte bör komma i första hand i bekostnad på allt.. <3

2012-02-15 @ 10:12:09
URL: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: Percy

hur lång tid tog det där? ♥

2012-02-17 @ 13:18:24
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0