1098K

Frukost: Kvarg & sylt +101 kcal
Lunch: Soppa med kvarg +178 kcal
Fika: Bulle, kaka +341 kcal
Middag: Gratäng +225 kcal
Övrigt: Banan & glass +373 kcal

Motion:
-120 kcal

Jag valde att ta mig upp till 1100 kcal idag. Visst kanske det var ovärt och kommer straffa sig imorn, men jag som brukar äta 1200 kcal om dagen och ändå lyckats gå ner i vikt vill inte hamna i ett läge där en siffra över 1000 skrämmer mig. För så ska det inte vara. Jag vill hamna runt 1200 kcal och borde göra det. Denna veckan är dock ett experiment med olika kcal-intag och ingen dag har jag nått målet som var 1000 kcal så idag när jag hade 1100 så mål så skulle jag bannemig klara det också! Speciellt eftersom jag tänker äta för 1200 imorn. Tror jag.
Mat ska inte vara farligt.

Kommentarer
Postat av: Chanel

SV: Vad jag har förstått så är det till för viktminskning. Efedrin fanns i många bantningspiller och andra mediciner som typ antidepp mediciner förut men blev olagligt år 2005. Fast vissa äter ju dom för att få extra energi och har läst om vissa knarkare som tagit dom när dom inte fått tag på annat, det är ju som en mycket mild variant av amfetamin.



Haha ja verkligen! Det värsta är ju att jag går fram och tillbaka från mitt rum till köket flera gånger, jag skulle ju hinna stoppa mig själv! :(



Tar ca 1-2 matskedar. Har faktisk inte tänk på kalorier med det, tänker mer på att saker ska ut! hahaha

2012-03-15 @ 20:24:52
URL: http://hellofatso.blogg.se/
Postat av: m

Javisst!

anv: perfectlythin



perfectlythin.webblogg.se/skyddad

lösen: kolla epostfältet :)



kram

2012-03-15 @ 22:09:10
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: Tic Tac Toe

Bra jobbat att du vågar gå upp i kalorimängd! :-)Det kan faktiskt kicka igång ens förbränning så att man går ner i vikt.



Nej du är smal och skulle folk säga ngt annat så kanske det är för att de driver med dig, det vore ju faktiskt hemskt att säga till en tjock att den är tjock men om man säger att en smal är tjock så är det ju inte farligt eftersom personen inte ska ta till sig (om man inte är som vi och tror att vi är tjocka) Men jag tycker inte att man säger så oavsett!



Ja, jag såg bilderma! Du blev jättesnygg! Kul att du är modell :-) Oj då är det illa om man blir för smal på kort liksom :-/ Ja du ser benig ut på överkroppen.



Jag ska försöka intala mig att jag är bra på att hångla och sånt... :-P



Han skulle ju inte vara ihop med dig om han inte ville, så desperat är ingen så du måste lita på att det faktiskt är DIG han vill ha! :-)



Han kanske skäller för att han känner sig maktlös och orolig?



Ja, det är jättebra att du skriver ner och sedan kan du bara lämna över lappen så talar den för sig själv :-)



Ja, tanten har sagt att hon tycker att jag ser smalare ut för varje gång hon ser mig så hennes mission kanske är att göda mig nu? :-P Fan hatar det, för jag vill liksom inte trycka i mig sådant när jag inte får välja vad det är, det är inte alltid det är god fika och det känns orättvist att ingen annan blir itvingad. Jag vet jag är töntig med sådant... De som kommenterade min statuse med det där att hon är feeder är de som har ätstörningar (enligt mig) och det känns som att de njuter av att jag göds :-/



Ja, gamla blir så lätt oroliga. Dina kommentarer om din mormor och sånt är så gulliga :-) Saknar att inte ha ngn farmor/farfar eller mormor/morfar så "min tanr" får väl vara substitut haha...



Vad händer i helgen? :-)



kramar



2012-03-15 @ 22:26:56
URL: http://blueshine.blogg.se/
Postat av: minnie

sv: det var någon som berättade det för mig! eller iallafall att det gör det svårare att gå ner i vikt. men man vet ju inte vad man ska tro, dock så tar jag det säkra före det osäkra. majs innehåller dessutom så himla mycket kolhydrater. :*

2012-03-16 @ 00:07:02
URL: http://minniethin.blogg.se/
Postat av: Chanel

SV: Shiiit 15kg på 2 veckor! Helt sjukt ju. 400kr för 100st kostade mina :) Och det var bra att man kunde beställa 100st, på vissa måste hemsidor måste man handlar för minst 1000kr :(

2012-03-16 @ 03:10:12
URL: http://hellofatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0