978K


Kommentarer
Postat av: Tic Tac Toe

Jag lider verkligen med dig angående detta med ditt förhållande. Kan inte tänka mig hur jobbigt det måste vara för dig nu, men snälla gör inget dumt mot dig själv utan försök att ta fram styrkan inom dig för du är stark och du kan ta dig igenom detta!



Ja, det är typ som oboy fast innehåller bara 40 kcal/portion fast jag häller ju asmkt av det i yoghurten så blir många kalorier så måste nog slänga det snart för jag missbrukar det bara.



Usch men är du inte rädd att ditt sätt att leva ger skada på hjärtat? Så tänker jag, att man har sabbat hjärtat av dålig kost och träning?



Ja, du har så rätt detta med att det är farligare att hålla det inom sig, men jag är ju så van att hålla det inom mig att jag inte vet hur man gör? Vill heller inte vara en börda för ngn annan om jag ska ta upp att jag mår dåligt liksom. Men tack för att du finns att prata med :-)



Va skönt att du också kan känna så om helgerna för man käner sig konstig när alla andra älskar helgerna liksom.



Va modigt och bra gjort av dig att du vågade säga ifrån för det är inte OK att säga till ngn hur elak den personen är, man tar ju jätteilla vid sig av sådant ju! Men det är också ngt jag har svårt att göra, vet ej hur man gör det på ett smidigt sätt. Vill liksom inte tappa kontrollen och skälla ut ngn och att det blir otrevligt utan att man tar upp det på ett bra sätt så att personen förstår? Har en liten break från henne nu också, så ska inte träffa henne förrän till helgen och det kanske hjälper också.Men tack för att du påpekar att det faktiskt inte är OK att hålla på som hon gör.



Kan tänka mig att din kompis gör det, det är väl lite så det blir av att vara ätstörd. Man vill liksom vara bäst och snyggast och smalast, men man behöver ju inte tävla så öppet som de verkar göra. Visst du och jag tävlar nog minst lika mkt inombords med att hålla på och jämföra oss, men vi är ju inte så öppna med det?



Du ska verkligen inte se tightha kläder på det viset, särskilt inte när du inte har ngt fett som skulle synas i dem. Men förstår att du är påverkad av din mamma, men våga ha tighta kläder oftare så kommer du vänja dig. Show them what you got! ;-)



Tack du är så snäll med dina komplimanger, kanske blir att jag testar :-) Hehe va kul, att du lär dig via top model det är ju bra träning. Kollar också på det och man lär ju sig vinklar och sånt så att man ser smalare ut.



Ja han verkar gå igenom en liten kris och tänker inte på hur han påverkar dig. Skulle du inte kunna hitta på ngt kul med dina vänner när han är borta, så känner du att du har ett eget liv och att du klarar dig bra utan honom? :-)



Du är visst en snäll person!! Varför skulle du inte vara det? Tänk så många du stöttar här via bloggarna (inkl. mig) och du verkar så omtänksam om dina närmaste så du ÄR snäll!! Bara för att man säger elaka saker så gör det en inte till en elak person, för alla är vi elaka då och då men vi menar oftast inget med det vi blir bara upptagna av känslorna.



Ja, det är synd att vi inte bor närmre! Skulle gärna vilja träffa dig för det känns som att man typ redan känner dig :) Du får höra av dig om du har vägarna förbi sthlm så får vi ta och ses! :)



Ta hand om dig du med & inga dumheter med ngt destruktivt beteende!



Kramar



2012-03-20 @ 23:53:40
URL: http://blueshine.blogg.se/
Postat av: L

Baby, im back!

Börjar om igen. Denna gången ska det gå!



<3

2012-03-21 @ 12:12:06
URL: http://thesecretme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0