Alla goda ting är tre

Detta är något jag ska försöka börja med igen. Tycker ni borde haka på!
Man ska skriva tre bra saker som man gjort under dagen, eller som hänt, eller 3 bra saker om sig själv.
Kan även skriva tre dåliga, eller mindre bra saker, men man måste skriva tre bra också! ;)

Bra
  • Jag har på mig ett par jeans som jag köpte för ca 6 år sen och dem är stora på mig över låren. Känns faktiskt jättebra med tanke på att jag drack igår. Och ätit onyttigt hela helgen.
  • Min mage är ganska platt idag.
  • Åt en onyttig "lyxfrukost" med pojken idag och kunde faktiskt njuta av den.
Dåligt
  • Har ont i kroppen idag och kan därför inte träna.
  • Att jag känner mig dålig för att jag inte tränat idag men ändå äter. Det måste få vara okej med såna här dagar ibland?
  • Ligger i soffan med 1 långärmad, 1 stickad tröja, 2 filtar, sockar + raggsockar och fryser.

Kommentarer
Postat av: Liz

Bra ide, den hänger jag gärna på!

2012-03-04 @ 19:56:10
URL: http://dyingtobeperfect.bloggagratis.se
Postat av: L

Superbra idé! <3

Jag härmar ;)

Kan jag förresten få lösen till din skyddade?

Kommer inte ihåg det.. ;o



Svar: Jag vet att 800 kcal/dag är för lite. Jag kan inte ens komma upp i det. Så kass är jag. Suck :(

2012-03-05 @ 20:55:43
URL: http://karusellkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0