På lite bättre humör!

Jag landade på 500 kcal igår. Helt okej.
Det var nog bra att jag åt ändå för jag mådde inte alls bra imorses och fick därför ta en större frukost.
(2 bananer + 3 jordgubbar) på 191 kcal. Tror jag det var? Orkar inte öppna Shape Up nu.
Har precis ätit "lunch/mellis" - Gurka +22 kcal.

Måste träna min styrka idag. Slarvat som fan. Nej, jag har ju inte kunnat för min rygg.
Ska hålla mig runt 1000 kcal idag. Tänkte försöka variera intaget lite.. Sen kanske äta tre "större mål" istället för att småäta? Eller ev fyra.. Beror lite på.

Och försöka variera mitt intag lite mer. Men ändå inte gå för långt ner i siffrorna. Utan hålla mig runt 1200?
Något måste jag göra, för jag är rädd att förlora kontrollen och kollen & poff så väger jag 56 igen.
Fasa!

Kommentarer
Postat av: Misfit

Jag är glad att du är på bättre humör kära du, kram<3

2012-03-12 @ 17:11:54
URL: http://misfitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0