Sallad :-)

Börjar dagen med en sallad! Yummie :-) 88 kcal och jag är proppmätt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Det är lite blandat, mest linnen och toppar. Men jag ska tvätta allt idag och kolla igenom och skriver upp det i bloggen sen :)

2012-03-24 @ 10:52:15
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Not On Top

Åh bättre start på denna dagen! :)

Jag blir fortfarande lika ledsen för allt, men försöker vända på tankarna lite, skjuter upp reaktionen lite för att hinna tänka efter. Om han åker iväg och gör något och inte frågar mig så betyder ju inte det att han inte vill ha mig med, oftast hade jag ju gärna fått följa med om jag frågat och det är ju inte bara hans ansvar att hela tiden fråga lixom.

Du får gärna prata om det med mig för jag förstår, och vet att andra inte alls fattar. Dom tycker man är fjantig och töntig som tar åt sig av sånt, sånt som blir jobbigt när man tar det så som vi tar det, och det är något hela tiden :(

2012-03-24 @ 12:33:40
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0