Sjuhundrafemtiofem.

Frukost: Kvarg med Cankao +96 kcal
Mellis: Celsius +10 kcal
Fika: Kakor +265 kcal
Middag: Räksallad, dressing & bröd +514 kcal
Övrigt: Anthon Berg plommonbit +150 kcal (hade jag vetat det innan hade jag inte ätit den! Sjukt...)

Motion:
-280 kcal

Resultat: +755 kcal

Jag kom inte upp i 1000 idag heller. Jag åt mer än jag orkade av middagen för att ha en chans. Men jag blev bara äckligt mätt, och vikten av maten lär ju visas på vågen ifall jag väger mig imorn. Tog en chokladbit efter maten som mormor ville bjuda på.. Hade aldrig trott att den skulle vara på 150 kcal. Då hade jag skippat den. Fast å andra sidan hade jag kalorimässigt kunnat ätit ca två till så vad klagar jag för?

Kommentarer
Postat av: L

Jag har ätit 6 måltider på regelbundna tider för sammanlagt mellan 500-800 kcal och jag har gått ner runt 1 kg på en vecka. Vilket är dåligt egentligen för jag vill bli frisk. Men jag kan inte låta bli att glädjas lite åt det ändå ;)

Du kan äta mer än det där UTAN att det visar sig på vågen. Du behöver inte oroa dig. KRAM! <3

2012-03-14 @ 21:18:25
URL: http://karusellkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0