Soffpotatisen #1

Ligger nerbäddad i soffan. Denna smärta alltså. Inte ens morfintabletterna jag fått hjälper. >.<

Ska iväg och fika sen med en vän. Vad kan en latte och kaka "gå på"? Kalorier menar jag naturligtvis..
Har druickt en shake till frukost. Proteinshake. Såå gott! Blandade med lättmjölk och då landade den på 100 kcal.
Annars hade den kanske landat på 40 (?!) Men det är så mkt godare med mjölk, och speciellt lätt mjölk gör mycket mer nytta än skada och hjälper till vid viktnedgång. Så det så :P

Sen tänker jag inte äta något som är äckligt bara för de är mindre kalorier. Då kan jag lika gärna inte äta alls.

Kommentarer
Postat av: Percy

en kaka och en latte går på som minst 400 kal iaf :3

2012-03-09 @ 13:01:45
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0