Tips från Charlie!


Fick några bra tips på mat från Charlie som jag vill dela med mig av! Tack! :)

Kalorisnål och bra middagsmat:
Kokt Broccoli/Brysselkål med kokt kyckling
Tonfisksallad
Tomatsås med ägg ikläckt (man gör små gropar i tomatsåsen och lägger i de där tills de tillagats)
Proteingröt (Gör havregrynsgröt i micron med 2 äggvitor i. MUMS) Äts med lite mjölk.
Sallad med rökt skinka
Kokt blomkål med kokt lax
Äggviteomelett med spenat eller dylikt
Soppa på kycklingbuljong, zuchini, selleri och purjolök
Yoggi Mini (35 kcal/100gr) med tinade och sukettsötade jordgubbar, hallon och björnbär)
Hoppas det smakar!

Kommentarer
Postat av: L

Fullkornscouscous är typ det bästa som finns blandat med ugnrostade grönsaker (Zucchini, tomat, svamp, lök osv)

Couscouspaella älskar jag eller utblandat med ajvar relish och bönor utöver grönsakerna. Man får extremt mycket för lite kcal.



Moussaka är oxå mums!

Men jag har lite annorlunda smak, så jag vet inte ;) <3



SV; Det är fint tycker jag :D

Fast jag gjorde bara lite slingor (a)

2012-03-15 @ 15:10:00
URL: http://karusellkaos.blogg.se/
Postat av: Minus

JÄTTEBRA tips tacktacktack <3

2012-03-15 @ 20:04:59
URL: http://minus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0