Kolhydrater..

Ska få svar imorn på min dagbok. Han tittade lite på den idag ändå. Jag fick skäll. Eller skäll är det inte utan mer åsikter och synpunkter. Igår var det alldeles för mkt kolhydrater. Som blir fett och inte muskler som han så fint uttryckte det.

Så nu har jag lite panik här.
Skulle inte ätit godis, glass och kakor igår alltså. Visste det.

Började dagen idag med mini keso och proteinshake. Ska försöka fortsätta att fylla min dag med protein. Kolhydrater är visserligen viktigt också, men rätt kolhydrater och i lagom mängd.
Även om kroppen inte känner skillnad på en potatis och en bulle när det är omvandlat till glykogen, men det känns bättre.

Hemläxa till mig själv alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0