Chips..

Jag åt chips. För att jag tänkte att jag kunde unna mig det bara för att jag ska äta 1200 kcal om dagen och inte hade gjort det. Är fortfarande inte uppe i den summan än visserligen. Men jag får ändå dåligt samvete. Tänk om jag går upp massa i vikt nu?!
Tänk om jag blir ännu fetare? Denna ångest.
Blir även nervös över att jag kanske blir sugen på en hets. Det skrämmer mig mest.
Att börja igen. Jag har inte hetsat sen innan pojken hade semester. dels för att han var hemma då och dels för att jag mådde så otroligt dåligt sist jag hetsade. Det var bara en så otäck och äcklig känsla att suget bara försvann.
Men det betyder ju inte att det är borta för gott?
Vill inte börja med det igen.
Visst, det är gott och känns bra för stunden, men sen då? Sen är allt bara kasst. Man samlar på sig vätska, förstör tänder, känner sig smutsig, kall, tom, ensam. osv osv.
Ska försöka skringra tankarna nu.
Får inte sova än.

Kommentarer
Postat av: dani

1000 kalorier chips ger inte mer viktuppgång än 1000 sallad. ♥

2011-09-04 @ 07:20:09
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0