Godis.

Magen är full med godis. Att jag aldrig kan låta det vara. Tro fan jag inte går ner. Dagens resultat blev ~ +350 kcal, kmr inte ihåg exakt CAD Shape up sa, men nått sånt...

Hade väldigt tydliga magrutor förut, påpekade pojken. Det roliga var att när vi stod vid spegeln och blåste ut magen till "tjockismage" så syntes mina rutor ändå! :o

Nu är den dock svullen igen, tror inte den gillar godis liks mkt som mig!

Vet ni? Jag fick mens idag??? Fast jag inte ens är på sockerpillerveckan?! Är de normalt? Eller så.. Hur i helvete lix? :p Jag suger!

Kan nog sitta vid datorn imorn. Det är så jobbigt att kommentera eller svara på kommentarer från mobilen (TYVÄRR) <3


Kommentarer
Postat av: BMI Test

Hej!

Tittar bara förbi och kollar inte bloggen:)

2011-12-30 @ 04:40:48
URL: http://raknaut.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0