Komplicerad..

Vi har varit och fikat idag. Det blev cola light och en lussekatt. Ligger på -111 kcal.
Trodde inte att vi skulle äta mat idag. Speciellt inte eftersom pojken tog båda smörgås och kaka till fika.
Så fel jag hade. Han kom på att vi inte ätit mat och att vi skulle göra det.
Ångest. Fast varför? Jag ska äta 1200 kcal. Det är okej att äta mat då. Speciellt när jag ligger på minus?
Men jag ligger ju på 51 idag.. Fast som jag sa till finaste L förut, så i somras vägde jag 57 kg.
En kväll såg jag till och med 58 på vågen, det var då jag kände att jag fick sluta tramsa runt och skärpa till mig på riktigt. Att jag inte kunde sköta mig veckorna och faila helgerna.
Nu har jag ju gått ner 6 kg (från 57) så då är väl 51 helt okej?
För ett tag iaf?

Det blir mat från pizzerian. Kycklinglåda med ris. Kcal?!?! Såsen bredvid.
Jag ska inte få ångest. Måste äta för att sätta igång magen med. Den behöver göra nr 2.....

Kommentarer
Postat av: S

jobbigt läge.. men det fixar du =) skippa riset? men duu, jag har ju en annan dator nu så lösenordet till din skyddade försvann.. tror du att jag kan få det igen? :)

2011-12-27 @ 20:56:14
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: charlie

köp lactolos på apoteket, det är jättebra för att hålla magen igång! inget engångslaxerande eller så, utan något man tar lite lite av varje morgon som håller systemet igång. väldigt bra!

2011-12-27 @ 22:04:10
URL: http://charliesgazette.wordpress.com
Postat av: s

Förut vägde jag mig minst 8 gånger om dagen så haha jag vet precis hur du känner, och jag lovar att när jag väl ställer mig på den jäveln igen så kommer det bli varje dag och flera gånger om dagen :P

Jag vill bara nå mitt mål snabbt som attan :P men jag vet inte ens vad jag har för mål haha :P



vilken jobbig vän din kille verkar ha ;O jag hatar när jag inte kan få bestämma :P men det var starkt jobbat av dig att du klarade av dagen! :)<3

2011-12-27 @ 23:05:27
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Ja, 51 är ju lite att väga samt att det dessutom syns att du är väldigt smal!

Jättebra att tänka på hur mkt man faktiskt vägt tidigare så man vet att man inte är som störst nu.



Hur gick det med juldagen? Tänkte du på olyckan mkt?



Min jul var bra men jobbigt att jag gått upp så mkt i vikt av den, svårt att ta mig ut hetsätandet...

2011-12-28 @ 00:08:50
URL: http://blueshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0