Kompisar.

Två av mina och syrrans tjejkompisar har med syster bestämt att de ska komma hit och laga mat ikväll. Så jag slipper vara själv. OMG!! Jag har ingen aning om vad det är för mat, jag skulle "slippa" laga den, och jag kommer inte kunna väga den. Syster är helt övertygad om att jag gått ner i vikt. Som om 2 ynka kilo skulle synas? Pft.

TUR i oturen att jag ätit 485 kcal idag. Så jag har 815 kvar. Hoppas jag klarar mig på det? För nu så är till och med min promenad förstörd. Jag hann inte förut och tänkte ta den nu ikväll, men då ska de hit strax. Shit shit shit!!! Jag som hoppades så mycket på att få se 49,x imorn. FAN JAG VISSTE ATT JAG SKULLE FAILA.

Kommentarer
Postat av: L

du klarar nog en middag på under 800 kcal, så var inte orolig :)



Hoppas dom gör det, men hittills är det ända jag märkt funka att äta väldigt lite men helst inget alls.

Jag tycker verkligen inte dina ben är som stockar! Dom är fina<3



Fast detta är ju inte samma piller så dom kanske inte är lika bra? Hittills har jag nog ätit 800 kcal idag, så jag äter ju inte lite precis :/

Men då kan ju han gått ner för att han åt mer regelbundet? Jag klarar inte att äta lite och ofta, har testat de.

Ne jag vet, men känns som jag går upp i vikt så fort jag äter mer än 600 kcal så det dubbla känns jättejobbigt :/



puss<3

2011-03-15 @ 19:11:56
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0