Tack så jävla mycket...

Pojken kommer hem, frågar vad jag ätit.. Jag rabblar upp allt och det låter verkligen som mer kalorier än de otroligt nog var. Sen frågade han hur många kalorier det var. Och jag svarade.. (det blev över tusen, men under femtonhundra!) Då blir han aslack?! Och bara men det är för lite, fattar du inte det?!
Eh jo...? Det kanske är för lite för en vanlig människa, men inte för mig snarare tvärtom. Dessutom kan jag med handen på hjärtat säga att jag är så sjukt mätt nu att jag inte kan trycka i mig mer mat. Helt ärligt. Vilket jag sa till honom. Vilket han ansåg var bullshit och att det bara var att tvinga i sig maten vare sig man var mätt eller inte.
Men herregud. Var glad att jag åt nått? Och flera gånger?
Tack för att det bara är massa jävla klagande hela jävla tiden.

Kommentarer
Postat av: Danni.

han vill dig bara väl.

2011-06-06 @ 02:40:03
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: Albin

Hej där, fin blogg du har här, fin tjej, hur är det med dej? :D

2011-06-06 @ 03:22:14
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0