Färdig!

Nu har jag läst klart.. Så vad ska jag då hitta på? Blev supermätt av nudlarna, men är ändå sugen på godis. Fuck..
Bara för vi har de i skafferiet. Usch..

Jag har visserligen 1060 kcal kvar att konsumera idag. Shape up clubs appen är superbra!
Åt en varma koppen (45) och ost (137) till frukost. Sen nudlar till kvällsmat (180) sen så har jag bränt 220 kcal som jag räknat med iaf.. Har tvättat och så idag så sprungit lite i trappan ^^

Funderar på att sätta på Awkward och sen sätta mig på cykeln.. Om jag skulle få för mig att äta godis sen så.
Fast det är ju äckligt onödigt. Typ som jag.

Kommentarer
Postat av: e

sv: <3



du är inte äcklig.

2011-11-07 @ 19:33:26
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0