Domedagen.

Vägde in mig och fick se en högre siffra på vägen än sist. Panik. 
Jag vet inte om denna siffra stämmer då jag spytt massor och min kropp lär vara ur balans. Vad tror ni? Känns inte rätt att skylla på det dock. Dålig ursäkt liksom. Fast nästan hela vikten jag gått upp var också vikten på min muskelökning, så får se det som positivt?
 
Min PT sa att han vill gärna se att jag går upp mer och att jag även skulle få mer nytta av en högre fettprocent än den jag har nu. Vi får se. 
Sen så tycker han att jag har bra gener och att jag kan klassas mer mot elitnivå än motionstränare. WTF?! x)
 
Idag har jag dock känt mig så tjock och nedslagen över ökningen av vikten så jag har gjort det bästa av situationen och tröstätit. För det är ju en normal och smart lösning på en viktuppgång? Idiot. 
Massa nötter har det blivit. Sen nu ikväll (sorry för äcklig info) så rasade min mage och jag trodde vid ett tillfälle att jag skulle "skita ut tarmarna". Seriöst..... Var som att jag överdoserat dulco eller nått! Helt sanslöst!
Så nu känner jag mig ännu mer dum som överkonsumerat naturgodis för annars hade jag kanske fått en viktnedgång istället. 
 
Nej fy, vad barnslig jag är? Vad håller jag på med??
 

Kommentarer
Postat av: Tic Tac Toe

Det är med all sannolikhet extra vatten du samlat opå dig när du spytt och om du nu ökat i muskelmassa så är det ju det som väger? :) Haka inte upp dig på din vikt, den kan pendla så mkt av olika aneldningar.

Kul at du får berömför hur hårt du kämpar på men glöm inte att du duger som du är. Du behöver inte orka mest och träna mest för att duga, du gör det oavsett och det var riktigt bra gjort av dig idag att inte träna! :-D

Kan du inte försöka att byta smatalsämnen när mat, vikt och träning kommer upp?

Tack, kanske ska köpa den. Nu kanske jag är fel person att säga det till för du strävar ju efter att få mer muskler, men ser inte jag väldigt musklig ut i klänningen, som en man? :-/ Har ju komplex för att jag ska se ut som en man. Muskler är fint på andra så som du, men du har ju ett feminint ansikte och då passar du i det.

Du får försöka hitta andra strategier att lugna ner dig på egen hand för du kommer inte alltid att kunna ha någon som gör dte åt dig även om det låter sjukt nice att ha en person som lugnar en med kramar. Men vad händer den dagen man inte har ngn? Nej bättre att hitta strategier som kan lugna en utan att man är beroende av en annan människa.

Allvarligt det där med hjärtklappningen ju! Får jag aldrig så snälla sluta med det :-/

Va modigt av henne att erkänan det! Hur känns det för dig?Nej hon har ingen rätt att trycka ner dig men kan du kanske förstå hennes beteende mer nu när du vet att det är avundsjuka som ligger bakom det?

2012-12-15 @ 17:06:47
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0