Jag går under.

"Du är för kort för din vikt."
"Akta så vi inte köper en pizza och tvingar i dig!"
"Men jag tycker om din putröv!"
 

SLUTA SLUTA SLUTA SLUTA SLUTA SLUTA!!!
Behöver jag ens berätta att jag tryckte i mig massa skit och spydde igen? Sen bröt jag ihop på golvet i badrummet och grät som ett litet barn. Ringde C och han lugnade mig, lyssnade och fick mig att reflektera och fick mig till sans igen. Han fick mig även att ta och berätta för A hur jag känner. 
Han var inte helt överraskade men visste inte att det var så illa och han var orolig över att de kunde utvecklas till en ätstörning om jag var så känslig för min vikt och att bli tjock. 
Berättade inte att jag spyr. Inte ens för C. Jag skäms så och han vet att jag gjort det förut och fått mig lova honom att inte göra det igen, så jag är helt värdelös varje gång det händer. 
 
Imorn får jag inte. På fredag ska denna klumpen väga in sig dessutom. Kanske.

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Men seriöst! Vad ger dem rätten att kommentera din kropp?! Låt dem inte göra detta! Tyvärr verkar folk tro att det är helt OK att skämta med folk som är smala för att alla tror att de vet om det och att det då blir humoristiskt att påstå att de skulle vara ngt annat än smala om du förstår? Bra att du talar om detta för personer.

Stå på dig och säg ifrån, du ska inte behöva få din kropp kommenterad!

Tråkigt detta med att du spytt, men tänk på att detta är ngt du gjort för att du påverkats så mkt av de senaste kommentarer du har fått. Även om det är svårt så måste du försöka skita i vad andra säger.

Du borde även sluta träna med den där kompisen, hon verkar inte ens motiverad till att träna därför hon låter bli att gå dit och vill ta dne snabba vägen med att ta bantningspiller. Illa! Skit i henne iaf när det kommer till träningen. Träna själv.

Hoppas att du ser till att sluta med att spy! Du är hur fin som helst och smal! De andra är bara avundsjuka! skit i dem!¨
kramar

2012-12-13 @ 11:30:56
URL: http://tictactoe.blogg.se
Postat av: Josefin

styrkekram <3

Svar: Tack <3
Little J

2012-12-13 @ 17:42:56
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0