Day 01: your stats and goal weights

Jag är 165,5 cm.
Idag har jag inte vägt mig, men igår vägde jag 50,8 kg.
Vilket var ganska okej för jag vägde min tidigare än vanlig, har mens och åt pizza och lite annat på kvällen innan.

Min målvikt var från början 48 kg. Just nu är mitt liv kaos och jag känner att jag kanske kan nöja mig med 50 kilo. För 50 är ju inte så mkt heller? Och jag kan acceptera min kropp vid 50, det känner jag ju nu.
Visst finns det saker med mig jag önskar vore mindre, men just nu kanske det inte är värt det.


Annars så har jag en "dröm" om att gå ner till 45 kg för att få se vågen visa just 45 kg. Skulle vara sjukt häftigt.

Varför vet jag inte. Skulle dock inte vilja stanna på 45 så kanske dumt att utmana ödet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0