Lite mer update!

Har uppdaterat den skyddade igen.

Kommentarer
Postat av: Tic Tac Toe

Oj hade inte gått in på din skyddade ett tag så läste allt där nu. Blir sur på den där tjejen! Hur kan hon med att utnyttja dig om det nu stämmer att hon snackat skit om dig? Det som är bra är att du har kontrsollen, du kan när som helst "slänga ut" henne och säga att det inte funkar om du skulle känna så. Du har verkligen ingen anledning att hjälpa henne, utan gör det bara om det ger dig ngt. Kan ju vara skönt att slippa bo ensam samtidigt som att du får träna din sociala förmåga och jag vet att du är social innerst inne du behöver bara få träna på det :-)



Kompisen gottgjorde det hela även om det inte var ok att vänta med att svara i 4 h, men nu känns det som att jag har massa stöd från alla i min omgivning och det känns befriande att kunna säga att jag inte mår så bra även om ingen vet om detta med ätstörningen.



Testa att berätta för ngn om du skulle känna ett behov av det, för det ger mkt tillbaka :-)



Var inte ditt möte med läkaren snart eller har jag tagit fel på månaden?



Ja, man får väl tro på detta med soulmate ;-)



Kul att läsa att din kille är snällare mot dig och visar dig uppskattning! Det kanske var detta som behövdes, att få bo lite ensam? :-)



Jag såg albumet med din vän och ja det ser ju ut som hon har en övervikt. Har hon varit jättesmal innan? Ja låt henne komma till dig och försök att få henne till att söka professionell hjälp för du kan nog inte hjälpa henne då du har fullt upp med dina egna problem.



Hur blir du när din kompis som också ska vara den som äter minst? Det är svårt att bara ignorera, särskilt när man är ensam med personen för annars kan man ju jämföra sig med de andra och känna att man inte alls åt för mest. Lite nervös att jag ska vara hos henne hela helgen, ska liksom sova där och äta alla mina mål med henne...jobbigt :-/ Men ska förbereda mig på att hon inte kommer äta mkt av det onyttiga och då ska jag också se till att inte göra det.



Man går inte upp så fort och gör man det så är det vattenvikt. Jag tycker du borde vänta lite med att väga dig, ibland tar det mer än vad det ger att väga sig...



Dukktigt av dig att vara social och fika, det har jag också gjort denna vecka. Min tant pracka på mig en massa kakor som vanligt :-P



Tack för tipsen, dock låter det inte bra att bita sig själv :-/



Fina bilder du la upp på skyddade, kan du inte lägga upp en bild på ngt du målat? :-)



kram!



2012-03-29 @ 15:36:40
URL: http://blueshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0