In & Ut

 
Är ni ens intresserade av vad jag stoppar i mig? :P
Har hur som helst stoppat i mig 1594 kcal. Sen så räknade jag lite löst på att dagens fyra pass brände 930 kcal.
 
Vilket betyder att jag ännu en gång ätit för lite. 
Det går inte så bra det här. Fattar inte varför. Eller jo. Jag slarvar. Dessvärre. 
Jag måste verkligen sluta slarva. Jag är rädd för att om jag börjar äta 2200 kcal om dagen varje dag så kommer jag svälla upp som en ballong eller något. Bli jättestor. Idag har jag dessutom för övrigt fått för mig att mina lår växer och blir allt större för varje dag. Är det så? Och om det är så, varför? Muskler? Fett? Både och? VILL INTE HA STÖRRE BEN. Alltid dessa dilemman.

Kommentarer
Postat av: s

ja det vill vi! :)

Svar: Absolut :)
Little J

2012-11-13 @ 09:23:03
URL: http://holdonandbereal.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan lova dig att dina lår inte blir större, med tanke på hur lite du äter. Det är definitivt inte fett, och för att bygga muskler måste du ligga på ett kaloriöverskott, vilket du definitivt inte gör. :)

Svar: Okej.. Tack, jag hoppas innerligt att du har rätt!
Little J

2012-11-13 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0