Kvällsmål..

Tog precis ett äpple. Jag var hungrig. Då måste man äta höll jag på att skriva. Eller jag skrev det ju nu. Dock så tänker jag att det kanske inte alls är så? Hur som helst ligger äpplet i min mage nu tillsammans med ZMA och fluoxetin. 
 
Jag ska sova snart. Ska upp och tvätta supertidigt imorgon. Kommer inte bli kul.. Eller lätt att komma upp heller för den delen. Kanske måste börja sortera den nu.
 
Jag var på Twilight igår som sagt. Med en kompis och en kille. 
Han ville ses på kvällen och blev besviken när jag sa att jag inte kunde. Så då sa jag att han kunde följa med om han ville.  Det gjorde han också. Haha.. Hade jag inte räknat med! Men det var kul & filmen var såå bra :)
Mr X som jag sa jag skulle kalla honom? (39 åringen). Inte likt mig att göra något spontant, men det var kul :)

Kommentarer
Postat av: a

har du tagit flucoxetin länge? måste erkänna att jag inte läser din blogg jätteofta, så jag vet inte riktigt. därför jag frågar...

Svar: Har tagit det sen i somras typ.. I början på juli tror jag.. Äter du också det?
Little J

2012-11-21 @ 00:49:37
URL: http://hhallonpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0