Värsta dagen på länge.

Jag har legat i soffan hela dagen. Sovit eller bara stirrat i taket. 
Sen satte jag på tvn lite. Mr X hade skickat sms och ringt. A hade också smsat. Han visste ju att jag var upprörd. Ingen annan från igår verkade ens märkt det. Utom kanske C då med tanke på att jag gick utan att se på honom. 
Så ledsen, så arg. Så full av hat just nu. 
 
Sen så vid fem klev jag upp och åkte och tränade. Crossfit. 
Sen så skulle vi se på film hos mig, men blev dissad för alla skulle hem till C.
 
Helt ensam var jag inte dock. A kom hem till mig. Han hade köpt sockerfri glögg och fullkornspepparkakor till mig för att muntra upp. Så såg vi på film och hade det bara allmänt trevligt.. Så fin :)
Tur han kom och muntrade upp mig och såg till att jag fick lite mat i mig. Blir inte kul att fylla i matdagboken för idag. 
 
Känner mig tom och aningen apatisk. 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Är crossfit din favoritträning?

Svar: Jag tycker om alla passen jag kör :) Men hm... jaa det är ett av dem iaf :)
Little J

2012-11-26 @ 00:33:47
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Em

vad har hänt? :(

Svar: Det är komplicerat.. Trodde mitt ex hade gjort en sak mot mig han lovat att inte göra, men det var inte riktigt så illa... Så idag är de lite bättre...
Little J

2012-11-26 @ 08:27:34
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0