What to say?

Jag har ont överallt. Sällan jag skriver så. 
Idag har jag dock lånat böcker på bibblo och gjort egen nutella. 290/100g. Massa proteiner är det iaf. 
Igår gjorde jag dessutom lemoncurd 163/100g, också massa massa protein. 
Lovely!
 
Idag har jag ätit skyr & curd till frukost, sen paj till lunch och skyr & funlight för en stund sen. Smakade på nutellan med. Sen ska jag antagligen äta något mer sen antar jag. Eller de måste jag väl. 
Tränade imorses och ska träna snart igen. 
Igen ridning, varken axlar eller rygg klarade det idag i kylan som blir när man är ute och rider. Funderar för övrigt på att sälja honom. Min bäbis, mitt allt. För att jag inte kan rida så mkt jag vill eller behöver och för att det då blir synd om honom. Mår jättedåligt över det. Vi får se. Sen har jag knappt råd heller längre.
Mina föräldrar vill inte att jag ska det dock. Så det är svårt det här. 
 
Ska på bio sen. Twilight. Blir säkert kul.. :)

Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Du kanske kan skaffa en delfodervärd till hästen? Som en mellanväg liksom :)

Svar: Ja, jag funderar på det också, eller hyra ut under vintern.. Det är då jag inte kan rida :/
Little J

2012-11-19 @ 19:49:28
URL: http://silverglittrande.blogspot.com
Postat av: s

hur gjorde du nutella? :o

Svar: Kan lägga upp ett recept ^^
Little J

2012-11-20 @ 14:28:36
URL: http://holdonandbereal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0