Leave some morphine at my door.

Träning frigör endorfiner som gör att man blir glad. Frågan som dykt upp är dock om jag tränar för mycket?
 
Tänk om det är så? Att jag fått en ny inrikting på mina mat-relaterade problem?
Idag har jag gått en lång promenad, ridit, tränat dubbla pass. Ska jag vara ärlig skulle jag kunna gå ut och gå en promenad till. Bara för att. Men nej. Dags att sätta stopp. 4 gånger på en dag får räcka. 
 
Hur ska jag göra imorgon?
Jag hade tänkt att träna imorgon med. Gymma. Jag tänker att om jag orkar göra det så gör jag nog det, men om kroppen säger ifrån, vågar jag låta bli då? Det måste jag kunna göra. För så gör friska människor. 
Då kan jag med?

Kommentarer
Postat av: Em

jag tränar också väldigt mkt, men för mig är det dels ett sätt att ha kul på, och dels faktiskt ett sätt att känna att jag måste äta mkt.. om jag inte tränade tror jag inte jag skulle kunna äta lika bra och i samma mängd som jag gör nu

2012-09-06 @ 05:44:33
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0