Ett leende på läpparna :)

Var trött och slö idag. Träna var tungt och en kompis började bråka.
Helt utan egentlig anledning kläcker hon
"Det är faktiskt inte bara du som kan ha det jobbigt."
Nee. Det har jag aldrig sagt heller.
Fråga inte vad som händer i mitt liv då? Eller berätta vad som tynger dig när jag frågar dig?
Jag kan inte läsa tankar och har aldrig sagt att bara jag kan ha det jobbigt. Finns ALLTID någon som har det värre.

Men samtidigt kanske det är lite skillnad på att det är jobbigt med en tenta och att förlorat sina föräldrars kontakt, sin hund, mormor på sjukhus, flyttat in hoa morfar för att ta hand om honom, hinna stallet alltid ensam varje dag och gå på antibiotika - och ja... Jag har också tenta nästa vecka. På 10 hp.

Nej nu sjönk jag lågt. Förlåt mig. Måste ventilera bara.

Spenderade kvällen med Mr X. Helt underbart! Bara myste i soffan men det var alldeles lagom för trötta & sjuka mig idag. Plus att han är så fin. Så himla fin.
"Jag älskar din ömhet." Sa han idag.. Fina kille... Är jag så öm då? Känner mig mest hård och kall.
Kommer somna med ett leende på läpparna :-)


Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Den var oschysst att säga så till dig! Alla måste själva ta ansvar för att tala om att man mår dåligt för det kan ingen annan gissa sig till dig. Skulle hon öppna sig för dig så skulle du ju finnas där!

Va fint sagt av honom, lita på hans ord. Du är ömsint :)

2013-01-04 @ 11:10:53
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0